Głównym celem każdego przedsiębiorstwa jest dotarcie do klientów. Można to robić na wiele różnych sposobów. Dzisiaj wykorzystuje się głównie Internet, ale nie oznacza to, że materiały drukowane odeszły do lamusa. Odbiorcy nadal potrzebują kontaktu poza rzeczywistością wirtualną, dlatego warto wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, prezentując katalog usług lub produktów, w atrakcyjnej drukowanej formie.

Najlepsza wizytówka firmy

Kiedy przedsiębiorstwo oferuje szeroki wachlarz produktów, powinno się nim chwalić. Jedną z lepszych form prezentacji asortymentu jest katalog. Zazwyczaj zamieszcza się w nim zdjęcia produktów, krótki opis, a niekiedy także cenę. Warto wzbogacić broszurę o dodatkowe informacje, na przykład te dotyczące procesu produkcji, czy o infografiki prezentujące najważniejsze cechy danego produktu.

Różne rodzaje

Decydując się na stworzenie katalogu firmowego, należy zastanowić się nad jego formatem oraz sposobem wydruku. Na stronie https://chroma.pl/pl można zamówić zarówno katalogi szyte, jak i te klejone. Jedne i drugie mają długą listę zalet. Pierwsze są najczęściej wykorzystywane przy katalogach kilkustronicowych. Ich wykonanie jest dość szybkie, ponieważ do scalenia całości wykorzystuje się zszywki, a nie klej, który potrzebuje czasu na porządne wyschnięcie. Katalogi klejone, wbrew niektórym opiom, są niezwykle trwałe. Do ich produkcji używa się najczęściej bardzo mocnego kleju poliuretanowego. Co ważne, katalogi klejone, ze względne na duże możliwości personalizacji, często uważane są za bardzo prestiżowe i eleganckie.

Zgodnie z zasadami

Projekt katalogu nie może być przypadkowy. Grafik powinien go wykonać w oparciu o system identyfikacji wizualnej marki. Zarówno kolorystyka, jak i układ oraz krój pisma powinny nawiązywać do wizytówki, papieru firmowego i innych materiałów wykorzystywanych przez firmę. Warto także wybrać lepszej jakości papier i dopłacić za uszlachetnienia okładki.

Wysyłka katalogów produktowych do klientów to doskonały pomysł z wielu powodów. Nie tylko pozwalają one na dotarcie do wybranego odbiorcy, ale także zwiększają szanse na konwersję. Wbrew pozorom wiele osób nadal woli przeglądać katalogi drukowane, a nie internetowe.

Wyróżnij się na tle konkurencji – wyślij klientom katalog produktów
5 (100%) 1 vote

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here