Niezależnie czy Twoja firma dopiero wchodzi na rynek, ma swoich pierwszych klientów, czy odnosi pierwsze rynkowe sukcesy… myślenie długofalowe o jej rozwoju, zawsze ma przyszłość. Gdy już dojdziesz do kompromisu ze sobą, a Twój model biznesowy i struktura finansowo-inwestycyjna stanie się przejrzysta, warto nawiązać współpracę z agencją copywriterską. Dowiedz się, jak agencja copywriterska pomoże Ci zwiększyć zyski!

Dlaczego agencja copywriterska?

W rozwoju firmy odnoszącej nawet umiarkowany sukces przychodzi moment, w którym poza zdobywaniem klientów i bezpośrednim zwiększaniu zysków, zaczynamy myśleć o wizerunku w sieci.

Oferta oraz misja firmy przedstawione będą w atrakcyjny i profesjonalny sposób, a sama strona niech aż prosi się o dokonanie zakupu. Myślimy o regularnych publikacjach w internecie i zależy nam na stałej współpracy bez opóźnień i potknięć. Dobrze byłoby też rozliczać się raz na miesiąc i to przy obniżonych stawkach.

Duże moce przerobowe, strategiczne podejście, wnikliwość analizy i znajomość naszej branży, oraz dostęp do korektorów, czy też atrakcyjne zniżki dla regularnych klientów, a nawet abonament, zaproponuje nam jedynie agencja copywriterska.

Czy współpraca z agencją copywriterską ma wady?

Nie jest to kwestia ogólna, lecz osobista. Wybór pomiędzy copywriterem freelancerem, zatrudnieniem copywritera w biurze firmy, a agencją copywriterską, zależy od naszych oczekiwań oraz potrzeb.

Wybór agencji copywriterskiej niesie ze sobą konkretne rozwiązania oraz kulturę pracy.

Struktura powstawania tekstu jest inna niż w przypadku współpracy z jedną osobą. W agencji copywriterskiej nad tekstem czuwają: strateg planujący wszystkie materiały uszyte specjalnie dla nas; copywriter dobrany do naszej firmy pod względem specjalizacji i znajomości branży; a także korektorzy upewniający nas, że tworzona treść jest bezbłędna i dobrze skrojona pod odpowiednio wysokie pozycjonowanie w sieci.

Liczmy się z tym, że poprawki nie będą naniesione w ciągu jednego, lecz czasem kilku dni.

Agencja copywriterska pracuje w normowanych godzinach, więc na e-mail wysłany wieczorem, odpowie dopiero rano.

Pamiętajmy też, że agencja ma już wypracowaną metodę postępowania, więc pewne ustalenia pomiędzy stronami mogą być mniej elastyczne, choć możemy to też uznać za zaletę, gdyż pewna autonomia i profesjonalizm, nie przysporzą nam zmartwień i dodatkowych pytań.

Współpraca z agencją copywriterską czasem nie jest dobrym rozwiązaniem dla małych firm, które dopiero stawiają swoje kroki w świecie biznesu.

Przykładem może być małe zamówienie na teksty opisowe kilku tanich produktów, których wyrób nie jest czasochłonny. Powiedzmy, że Pan X nawiązując współpracę z Agencją Y, ponosi koszty w wysokości 200 zł za 5 opisów. Myśli sobie, że freelancer zrobiłby 10 opisów za tę samą cenę. Teksty są świetne, ale niestety Pan X nie przyłożył się do zadań biznesmena, zapomniał o odpowiednich działaniach marketingowych, a sama produkcja też mu się znudziła. Niestety utopił już rzeczone 200 zł, wyrzucając je w błoto.

Dlaczego agencja copywriterska?

Jest ku temu kilka przesłanek, a najważniejsze widnieją poniżej.

  • Moc przerobowa sięga kilku milionom znaków w miesiącu.
  • Strategia i specjalizacja dopasowane do Twojej branży i marki.
  • Rygorystyczny system kontroli poprawności i jakości tekstów.
  • Krótki czas realizacji nawet w przypadku obszernych zleceń.
  • Pewny czas realizacji w granicy ustalonego terminu.
  • Szerokie możliwości tłumaczenia materiałów na kilka różnych języków.
  • Darmowe modyfikacje, czyli poprawki wliczone w cennik.

Jak pracuje agencja copywriterska?

Agencje copywriterskie zwykle mają wypracowane etapy realizacji zleceń. Wygląda to mniej więcej w ten sposób:

  1. Ustalenie szczegółów zlecenia.
  2. Dobór słów kluczowych, które najszybciej zdobędą widoczność w Google.
  3. Napisanie tekstów zgodnych z SEO, aby zmaksymalizować potencjał pozycjonowania.
  4. Teksty są pisane na podstawie researchu.
  5. Optymalizacja treści pod SEO.
  6. Wysyłka materiałów.
  7. Wystawienie faktury VAT oraz przeniesienie majątkowych praw autorskich

Dzięki temu tworzymy copywriting, który rzeczywiście sprzedaje!

Jakie są podstawowe efekty copywriterskie?

Fundament stanowią niezaprzeczalne korzyści wynikające z copywritingu:

  • Wyższa pozycja w Google – zoptymalizowana pod SEO treść tak, żebyś wyskakiwał jako jeden z pierwszych w wyszukiwarce.
  • Zwiększona konwersja – potencjalni klienci częściej zostaną klientami, jeśli zostaną odpowiednio zachęceni. Czyli obok wygenerowanego ruchu na stronie, mamy też odpowiednie wykorzystanie go.

Wizerunek eksperta w branży – przedstawione przez nas profesjonalne treści zyskują uznanie, zwiększając zainteresowanie ofertą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj