Przedsiębiorcy od dawna wiedzą, że muszą inwestować w swoją firmę, jeśli chcą zarabiać i się rozwijać. Nowoczesny sprzęt, wykwalifikowani pracownicy, dobre szkolenia mogą w tym pomóc, ale najważniejsza jest inwestycja w działania marketingowe.

Możliwości jest wiele – reklama w Internecie (kampanie Ads, social media, pozycjonowanie itd.) zdominowała rynek, ale w wielu branżach ważne są też jej tradycyjne formy. Ulotki, wizytówki, billboardy, szyldy itd. warto wykorzystywać podczas wielu okazji, m.in. targów. Na stoiska targowe decyduje się coraz więcej firm, tworząc m.in. ścianki reklamowe i ustawiając efektowne stojaki na ulotki.

Stoisko targowe jako forma reklamy

Wielu klientów decyduje się na zakup produktów konkretnej firmy ze względu na jej prestiż. Można go zyskać w różny sposób, np. przygotowując wartościową ofertę, ale także prezentując ją w odpowiedni sposób na targach, konferencjach i innych spotkaniach.

Targi najczęściej są organizowane w dużym mieście i są szansą na zaprezentowanie się firmy, zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą oraz zyskanie popularności. Rozpoznawalna marka kojarzy się zaś z prestiżem. Aby dobrze wypaść i podnieść rangę firmy na lokalnym, krajowym lub międzynarodowym rynku, warto wiedzieć, jak wyróżnić swoje stanowisko na targach.

Elementy stoiska targowego

Wynajęcie stoiska targowego to dopiero pierwszy krok do sukcesu. Cieszą się one coraz większą popularnością, gdyż w targach bierze udział wielu klientów. Trzeba zatem wybrać odpowiedni model stoiska oraz zastosować dobrze dobrane formy reklamy targowej – m.in. stojaki na ulotki czy ścianki wystawiennicze.

Ścianki reklamowe – skuteczna promocja

Ścianki reklamowe stanowią niezbędny element promocji na targach czy wszelkich eventach. Jednym z najpopularniejszych systemów jest ścianka Pop-up, która pozwala na prezentację dużych grafik reklamowych. Montaż jest prosty i nie zajmuje dużo czasu, łatwość przechowywania i elegancki wygląd to kolejne zalety tego profesjonalnego narzędzia,

Ścianki banerowe to nowoczesny system, który pozwala na prezentację grafiki w oryginalny sposób. System wyposażony w teleskopowe maszty robi wrażenie, a poza tym można dopasować jego wymiary do konkretnych potrzeb. Rozwiązanie może służyć jako osobna reklama, ale pozwala też na tworzenie boksów czy mocowanie banerów wewnątrz nich.

Praktyczne będą też stojaki na ulotki, z których można czerpać materiały promocyjne, a także rollupy zawierające dane firmy i będące zachętą do odwiedzenia stoiska firmy. Modele X-banner i L-banner są często wybierane ze względu na oryginalny kształt, dzięki czemu prezentują się estetycznie i efektownie, zwracając uwagę potencjalnych klientów.

Nie tylko stojaki na ulotki – poznaj najpopularniejsze formy reklamy targowej
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here