Posiadanie własnego sklepu internetowego wymaga pomysłowości i systematycznej pracy – zazwyczaj ponad 8 godzin dziennie. Jest to zajęcie, na które handlowcy poświęcają większość swojego czasu, gdyż stale muszą ten proces monitorować. Zajmowanie się sprzedażą wymaga bowiem od przedsiębiorców wyszukiwania opłacalnych i niezawodnych dostawców, nadzorowania stanu magazynowego, zamawiania towaru z odpowiednim wyprzedzeniem, wystawiania ogłoszeń – często na kilku różnych kontach, co jest niezwykle wymagającą czynnością, odpłatnego promowania swoich produktów, odpisywania na wiadomości klientów, przygotowywaniu towaru do wysyłki, kontaktowania się z kurierami i rozliczania się z fiskusem.

Często to za dużo jak na jedną osobę, dlatego dobrym pomysłem jest zatrudnienie pracownika, a jeszcze lepszym – bo nie wymagającego tak dużych nakładów finansowych – skorzystanie z innowacyjnego narzędzia jakim jest program do automatyzacji sprzedaży!

ErpBox, PrestaShop i wybrany kanał sprzedaży – wielka triada dla sukcesu w eCommerce

ErpBox – ciągle uaktualniane oprogramowanie dla firm – to skuteczna broń pomocna w zwalczaniu konkurencji, a także zastępowaniu pracowników. To właśnie dzięki temu nowoczesnemu programowi i wbudowanemu w niego menedżerowi aukcji, wyeliminowane zostaną błędy, które mogłyby powstać przy ręcznym wykonywaniu pewnych czynności. Narzędzie ErpBox skonstruowane zostało w sposób umożliwiający zintegrowanie z wybranymi kanałami sprzedaży. Platforma ta umożliwia bowiem integrację z kontami na słynnych portalach sprzedażowych, takich jak eBay, Allegro czy Amazon, poprzez oprogramowanie PrestaShop, obsługujące stronę internetową sklepu.

Integracja ze wspomnianymi przed chwilą kanałami sprzedaży jest niezbędnym krokiem, jeśli zależy nam na rozwoju firmy. ErpBox zintegrowany z kanałami sprzedaży poprzez PrestaShop, pozwala na umiejscowienie wszystkich ważnych danych w jednym miejscu. Rozwiązanie takie, dzięki szybkiemu odnalezieniu interesującej informacji o towarze, kliencie czy wykonanych płatnościach, pozwala na ogromną oszczędność czasu. Nowatorskie narzędzie do automatyzacji sprzedaży, pozwala na szybki pobór danych na temat zamówień złożonych w serwisach aukcyjnych oraz przejrzyste ich uporządkowanie na jednej liście. Intuicyjna obsługa programu i estetyczne uszeregowanie ważnych informacji w jednym miejscu umożliwiają profesjonalną obsługę każdego klienta.

Tak dopracowany system nie pozwoli na przeoczenie żadnej wiadomości e-mail, przez co zadowolenie z wykonywanych przez sprzedawców usług będzie duże, a opinie o naszej działalności bardzo pozytywne. Z naszego centrum dowodzenia, możemy wystawić wiele ogłoszeń naraz, na różne strony internetowe, a także zbiorczo usunąć aukcje czy czasowo zawiesić ogłoszenia, zamieszczając je w archiwum. Dzięki platformie ErpBox wszystkie kanały sprzedażowe, na których posiadamy profil, stają się jednym organizmem, dlatego również aktualizacja danych o stanie magazynowym odbywa się dla tych wszystkich miejsc automatycznie. Zadanie ułatwia także automatyczny druk faktur, listów przewozowych czy kontakt z kurierami.

Postanowiliśmy dać Ci możliwość zapoznania się ze wszystkimi funkcjonalnościami, które możesz otrzymać, wykonując tylko jeden niezbędny krok: zakładając konto w ErpBox. Otrzymujesz w ten sposób niezobowiązujący dostęp na 21 dni zupełnie za darmo, dzięki czemu możesz przekonać się czy integracja PrestaShop z wybranymi kanałami sprzedaży w ErpBox to coś, co będzie przydatne w Twojej pracy. Wszystkie informacje na temat działania platformy znajdziesz na stronie internetowej ErpBox.pl. W szczególności zachęcamy Cię do śledzenia bloga, na którym regularnie pojawiają się wpisy dotyczące nowinek technicznych i nie tylko.

Masz sklep na PrestaShop? Skorzystasz z tej integracji!
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here