Warto na początek określić, czym są reklamy displayowe. A więc są to treści promocyjne, które występują w postaci graficznej. Pojawiają się one na konkretnych stronach internetowych. Użytkownicy internetu mogą trafiać na nie cały czas. Reklamą display będzie np. baner, czy też pop-up. Z tego artykułu dowiesz się bardziej szczegółowych informacji na jej temat oraz poznasz jej typy.

Jakie można wyróżnić typy reklam display?

Do typów reklam display należą reklamy: tradycyjne, elastyczne, standardowe remarketingowe, dynamiczne remarketingowe, lightbox. W pierwszym rodzaju przesyłany jest do systemu Google Ads gotowy produkt w postaci banera. Jest on przygotowany w ten sposób, aby stale wyświetlał się tak samo. Składa się on z tła lub zdjęcia, hasła reklamowego i logo firmy. Na nim zaś mogą znaleźć się informacje o rabacie, czy też promocji. Można także zdecydować się na banery tworzone w HTML5. Te szczególnie ciekawią odbiorców z tego względu, że są ruchowe i interaktywne. W reklamach display elastycznych do systemu Google Ads wgrywane są tylko poszczególne elementy banerów. W trzecim typie tworzone są one pod użytkowników, którzy zajrzeli już na stronę. W reklamach display dynamicznych remarketingowych – użytkownicy mogą zobaczyć komunikaty sprzedażowe. Ostatni rodzaj zaś przyjmuje postać baneru.

Jakie korzyści niosą kampanie display w Google Ads?

Jedną z większych zalet reklam display jest to, że za ich pomocą można dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki niej również użytkownicy łatwiej mogą zapamiętać nazwę firmy i jej logo. Dają one również wiele możliwości targetowania. Ponadto również w łatwy sposób mogą przyciągnąć uwagę odbiorców. Obraz w połączeniu z tekstem lepiej oddziałuje na daną osobę. Warto także odpowiednio dobrać call to action.

Jak odpowiednio dobrać call to action w reklamie display?

Musisz zwrócić uwagę na to, aby wezwanie do działania wspierało cele kampanii reklamy display. Możesz użyć takich określeń jak np. „dowiedz się więcej ”, kup teraz ”, „poznaj szczegóły”.

Trzy kategorie kierowania reklam

Można wyróżnić kierowanie: na odbiorców, kontekstowe Google Ads oraz na wybrane miejsca docelowe. W tym pierwszym chodzi o dopasowanie Twoich reklam do zawartości witryny Google. Deycdując się na opcją drugą, dotrzesz do wybranych przez Ciebie grup odbiorców. W czwartej zaś masz możliwość wyboru witryn, w których Twoje reklamy display się pojawią. Rozwiązań jest wiele, a dobrze dobrane kierowanie wpłynie na rozpoznawalność Twojej marki. Jednak przede wszystkim też przyciągnie potencjalnych Klientów.

Jeżeli chcesz przeprowadzić skuteczną kampanie display, zapoznaj się z ofertą agencji marketingowej TwoGecko.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj