Nowy marketing nie może zamykać się na dokonania tego starego, ale musi szukać nowych rozwiązań. Musi dopasowywać się do nowych odbiorców i kierować ich we właściwą stronę. Tak jest w trakcie współpracy z influencerami. Jak to robić i jak wykorzystać potencjał influencer marketingu?

Internet w służbie marki

Internet powinien służyć marce firmy, by wpływać na jej rozpoznawalność oraz skuteczność sprzedażową. Dlatego stawia się dziś na historie opowiadane na każdym kroku, by trafiać do nowych, świadomych odbiorców.

Z drugiej strony dużym polem do popisu są portale typu YouTube, które są platformą komunikacyjna influencerów z odbiorcami. Skoro więc gromadzą się oni przy jednym zjawisku, można wykorzystać współpracę z twórcą internetowym, by promować swoją markę w konkretnym miejscu – przestrzeni określonych odbiorców. Taką współpracę proponuje między innymi agencja Tearsofjoy.pl.

Odpowiednie dopasowanie treści

Współpraca z influencerem może być różna. Z jednej strony tworzy on treść, więc mógłby stworzyć treść w oparciu o produkt czy usługę, którą oferuje mu firma. Z drugiej strony aktywizuje ludzi, a więc również mógłby zaktywizować społeczność i sprawić, że poczuje się nieco bardziej odpowiedzialna za daną markę.

Trzeci aspekt działalności internetowej to rozszerzanie zasięgu wiedzy o produkcie czy marce. Dzięki współpracy z influencerem można w łatwy i szybki sposób dotrzeć do coraz większej liczby osób, a co ważne, do osób zainteresowanych, znajomych znajomych, którzy lubią to samo co ci znajomi. Tak powstaje koło, które nigdy się nie zamyka.

Kontakt i konkrety

Jednak dotarcie do influencera nie byłoby tak proste. Dogranie strategii całej kampanii, projektowanie działań i ustalanie szczegółów mogłoby być dość długotrwałe i mało efektywne. Dlatego warto wówczas korzystać ze wsparcia profesjonalistów z agencji takich jak Tearsofjoy.pl, którzy doskonale zdają sobie sprawę, jak uruchomić współpracę z influencerami i połączyć ją z social media marketingiem, by osiągnąć sukces z Twoją firmą.

Jak pracować z influencerami?
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here